czwartek, 28 czerwca 2018

Łzy Mai - Recenzja #23

"Łzy Mai"
1 tom serii
Autor: Martyna Raduchowska
Wydawnictwo: Uroboros
Ilość stron: 414
Data wydania: 04.07.2018 r.

Lata 30 XXI w. Technologia w tych czasach jest bardzo rozwinięta. Praktycznie do wszystkich prac wykorzystuje się różne androidy, ludzie już nie są do końca ludźmi przez różnorakie sztuczne organy, implanty, domózgowe wszczepy. Jednak nie wszystko jest tak piękne, na jakie się wydaje. Jared Quinn - policjant, który nie toleruje androidów ani wszystkich upgraidów człowieka, pewnego dnia trafia do szpitala. Musi być koniecznie operowany i jedyne co może go uratować, to sztuczne wszczepy oraz różne tego typu rzeczy. Od tego momentu całe jego życie się zmienia. Przez sen widzi oczy kobiety, która następnego dnia zostaje zabita. Musi rozwiązać tę sprawę i dopaść Maję.





Zaczynałam tę książkę z raczej pesymistycznym nastawieniem. Opis z tyłu książki jakoś niezbyt przykuł moją uwagę, jednak okładka bardzo do mnie przemówiła. W tym momencie strasznie się cieszę, że nie odpuściłam i przeczytałam tę książkę. Moja okładkowa teoria sprawdza się zawsze ;). 
Chociaż muszę przyznać, że historia momentami robiła się nudna, to po chwili działo się coś bardzo ciekawego i już się wciągałam dalej. 
Zaletą tej książki jest na pewno pomysł na nią. Androidy - niby przyjaciele ludzi, którzy nie potrafią odczuwać żadnych uczuć, a tym samym kłamać, to idealny początek świetnej przygody, w której można dodawać praktycznie wszystko. Autorka nie próżnowała i zaskakiwała mnie na każdym kroku. 
Co jest ważne do powiedzenia, to fakt, że nie w każdym rozdziale, historię widzimy oczami głównego bohatera. A co ważniejsze, główną bohaterką nie jest okładkowa Maja (aż do rozpoczęcia książki żyłam w błędzie), a raczej, jest ona główną osobą poszukiwań. 
Książkę czytało mi się w miarę szybko. Nie jest ona jakimś grubaskiem, jednak trochę trzeba się przy niej wysilić. Czekam na kolejny tom, bo po prostu muszę dowiedzieć się, dalszej części historii!
Moja ocena : 9/10










13 komentarzy:

  1. Właśnie ja czytam i muszę przyznać że jestem mocno zaintrygowana. Oby spodobala mi się tak jak tobie!
    shadowbookczyta@blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęciłaś mnie do przeczytania 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa pozycja. Może kiedyś się skusze
    www.zaczytanajola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Recenzja zachęca do sięgnięcia po tę książkę, ale aktualnie chyba nie mam ochoty na tego typu powieść.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam na instagramie, że książka bardzo ci się podobała i szczerze chciałabym tę książkę przeczytać i to sprawdzić. Jednak czas blogera, jest ograniczony.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    https://okularnicaczyta.blogspot.com/2018/06/mirror-mirror-cara-delevingne-oraz.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze słyszę o tej książce, ale ocena i recenzja bardzo mnie zajchecily do poznania tej historii!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zawsze jak mnie nie porywa opis z tylu, to otwieram na środku i zaczynam czytać ;)
    Pozdrawiam
    jeszczerozdzial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi naprawdę ciekawie, więc z niecierpliwością czekam na premierę tej książki!
    Pozdrawiam,
    Ola
    ksiazkowa-dolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się świetnie, sama nie wiem czemu wcześniej się nią nie zainteresowałam. Dopisuję do listy i na pewno niedługo przeczytam :)

    http://mala-czytelniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie słyszałam o tej książce. Ale opis zachęca do przeczytania. 😊

    www.czytasiee.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię książki, których akcja rozgrywa się w przyszłości. Kto wie, może przypadłaby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chcę ją przeczytać <3 To mój typ całkowicie ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja recenzja zachęciła mnie do przeczytania ;) książka ląduje na mojej liście :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

To nie jest, do diabła, love story- Recenzja #146

"To nie jest, do diabła, love story" Tom 1 Autor: Julia Biel Wydawnictwo: Media Rodzina Ilość stron: 375 Data wydania:...