piątek, 23 lutego 2018

Zapytaj astronautę - Recenzja

"Zapytaj astronautę"

Autor: Tim Peake
Wydawnictwo: Kobiece
Ilość stron: 257
Data wydania: 15.03.2018 r.

Zastanawiałeś (aś) się kiedyś nad tym jak wygląda stacja kosmiczna albo jak wyglądają podróże i życie astronauty? Jeśli tak, to koniecznie powinniście przeczytać tę książkę!

Tim Peake opowiada w swojej książce między innymi o tym, co trzeba zrobić, aby zostać astronautą, jak wygląda szkolenie, o życiu na stacji kosmicznej i spacerach kosmicznych.


Cała książka przedstawiona jest w bardzo ciekawej formie- autor odpowiada na zadane mu pytania, a żeby przybliżyć nam jak to wszystko wygląda, dostajemy wiele obrazków albo zdjęć. Pojawiają się również odgrodzone ramką ciekawostki, na które najbardziej czekałam czytając.

Książkę czytało mi się bardzo dobrze, jednak czasami pojawiały się "suche fakty", które mnie trochę nudziły. Większość rzeczy opisana jest bardzo szczegółowo, więc jeśli interesujesz się kosmosem oraz podróżami kosmicznymi to ta książka dostarczy Ci sporo wiedzy na ten temat, jak i wielu ciekawostek. Mówiąc szczerze, przed przeczytaniem tej książki nie interesowałam się taką tematyką, jednak po przeczytaniu, uświadomiłam sobie, że wyprawy kosmiczne są naprawdę świetne i zachęcam każdego, kogo to interesuje, jak i tych, którzy się na tym w ogóle nie znają do zakupienia i przeczytania tej książki. Jest to naprawdę wspaniałe doświadczenie!
Moja ocena to 8/10


Za możliwość przeczytania książki przed premierą dziękuję wydawnictwu kobiecemu.

1 komentarz:

  1. Jak na razie nie wezmę się za tę książkę, bo jakoś nie czuję, żeby to była książka dla mnie, ale może kiedyś, jak mój stos nieprzeczytanych pozycji się zmniejszy :)
    Pozdrawiam,
    oliviaczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

To nie jest, do diabła, love story- Recenzja #146

"To nie jest, do diabła, love story" Tom 1 Autor: Julia Biel Wydawnictwo: Media Rodzina Ilość stron: 375 Data wydania:...