poniedziałek, 5 lutego 2018

Numery czas uciekać - Recenzja

"Numery czas uciekać"

Autor: Rachel Ward
Wydawnictwo: Wilga
Ilość stron: 320
Data wydania: 23.09.2009 r.




Jem- piętnastoletnia dziewczyna mieszkająca w dość nieciekawej okolicy. Chodzi do szkoły, w której wyśmiewają takich jak ona. 
Na co dzień zwykła osoba, jednak Jem posiada dar. Albo przekleństwo. Dziewczyna widzi w oczach innych numer- daty ich śmierci. Kiedy Jem przepowiada wielu ludziom, że odbędzie się atak terrorystyczny na Londyn, zaczyna poszukiwać ją policja. Wraz ze swoim niedawno poznanym kolegą-Pająkiem- wyruszają w podróż. Jednak Jem również zna datę jego śmierci...

Numery czas uciekać - to zdecydowanie najlepsza książka jaką dotąd przeczytałam. Kiedy dorwałam tę książkę, nie potrafiłam się od niej oderwać i skończyłam ją w kilka godzin, a zakończenie tak mną wstrząsnęło, że przez kilka tygodni nie potrafiłam się zabrać za nic innego. Został mi ostatni rozdział, ale nie potrafię go przeczytać. Za każdym razem zaczynam płakać, przypominając sobie, co się wtedy wstało.

Ta książka przedstawia naprawdę niesamowitą i bardzo wciągającą historię, która oprócz pokazania tego, jak trudno żyje się w biednej rodzinie, przedstawia nam długą i ciężką podróż dwóch nastolatków, którzy nie wiedzą wszystkiego o świecie. Czytając, myślałam sobie, czy dałabym radę zrobić to, co oni. Ucieczka dużo ich kosztowała i kiedy myśleli, że wszystko jest już dobrze, nadchodził kolejny problem.

Gorąco polecam tę książkę każdemu, żeby mógł przeżyć tą samą historie co ja. Chciałabym również, aby ta książka stała się popularniejsza, bo gdyby nie moja koleżanka, na pewno bym jej nie przeczytała.
Moja ocena tej książki jest zapewne jasna, gdyż jest to dla mnie najlepsza książka :) 

1 komentarz:

  1. To musiało być tak super,że aż brak słów. A jeśli książka kończy się jego śmiercią to zarówno wyciskacz łez.

    OdpowiedzUsuń

To nie jest, do diabła, love story- Recenzja #146

"To nie jest, do diabła, love story" Tom 1 Autor: Julia Biel Wydawnictwo: Media Rodzina Ilość stron: 375 Data wydania:...