piątek, 9 marca 2018

The perfect game #2 Zmiana - Recenzja

The perfect game #2 
Zmiana

Autor: J. Sterling
Wydawnictwo: SQN
Ilość stron: 314
Data wydania: 15.02.2018 r.

Po sześciu miesiącach braku kontaktu, Jack nagle zjawia się pod drzwiami Cassie z przeprosinami i opowiada jej dlaczego musiał na jakiś czas zniknąć z jej życia. Dziewczyna musi podjąć ważną decyzję - czy chce być nadal z Jackiem. Chociaż nadal go kocha, pozostaje im kilka nierozwiązanych spraw z przeszłości oraz wtrącanie się między ich relacje Chrystle, która tak szybo się nie podda. 






Co do tej książki mam bardzo mieszane uczucia. Z jednej strony bardziej podobała mi się od poprzedniej części - styl autorki zmienił się na lepszy i czytając nie czułam jakby pisała tę książkę jakaś nastolatka, która nie wie w ogóle o czym pisać. Pod względem "fabuły" książka była o wiele gorsza od Rozgrywki. Więc co tak naprawdę oferuje nam Zmiana? Oprócz tego co wkurzyło mniej najbardziej czyli to, że pierwszy tom kończy się na epilogu, który przedstawia wydarzenia 6 miesięcy od ponownego spotkania Jacka z Cassie. Jaki sens mają te dalsze wydarzenia w Rozgrywce skoro 2 tom zaczyna się od dnia po przyjeździe Jacka? Nie mam pojęcia. Jak już wspominałam w recenzji poprzedniego tomu, ta książka powinna być jednotomówką. W Zmianie dowiadujemy się jak wyglądały wszystkie sprawy z Chrystle z perspektywy Jacka co szczerze mówiąc bardzo mnie zainteresowało. Szkoda tylko, że było to napisane w wymijający sposób. Najciekawsze zdarzenia zostały bardzo krótko opisane na rzecz długich i bez większego znaczenia dialogów. Reszta książki skupia się na jednym problemie Cassie, który na początku zdawał się być bardzo interesujący, jednak z czasem tylko mnie denerwował. Chyba jedyne co mogę powiedzieć, że bardzo mi się podobało to okładka!
Moja ocena to 5\10

1 komentarz:

To nie jest, do diabła, love story- Recenzja #146

"To nie jest, do diabła, love story" Tom 1 Autor: Julia Biel Wydawnictwo: Media Rodzina Ilość stron: 375 Data wydania:...