piątek, 23 marca 2018

Kobieta w oknie - recenzja

"Kobieta w oknie"

Autor: A. J. Finn
Wydawnictwo: W.A.B
Ilość stron: 413
Data wydania: 30.01.2018 r.

Wiem co widziałam...

Anna Fox, a raczej doktor Fox, to kobieta cierpiąca na agorafobię- chorobę, przez którą boi się wyjść z domu. Na co dzień gra w szachy, ogląda czarno-białe filmy oraz podgląda swoich sąsiadów przez okno. Zna każdy aspekt ich życia, bo przecież co innego może robić sama, w wielkim domu bez męża i dziecka, którzy się od niej wyprowadzili oraz z wynajmującym piwnice lokatorem, którego i tak przez większość dnia nie ma. 
Pewnego dnia u nowych sąsiadów Anna słyszy niepokojący krzyk, a kilka dni później widzi coś, czego nie powinna...

Zacznę od tego, że jeżeli nie czytaliście tej książki, to koniecznie musicie! Na samym początku książka bardzo mnie odpychała. Jednak  wyczuwałam w niej klimat thrilleru, co według mnie jest bardzo na plus.Wszystko bardzo się wydłużało, jednak było w niej coś, przez co nie mogłam odłożyć tej książki. Przez około pierwsze sto stron poznajemy główną bohaterkę, dowiadujemy się o niej wielu rzeczy. Dopiero kolejne sto stron zaczyna wciągać. Zaczyna się cała akcja, chociaż to był dopiero początek, ale to co się dzieje później to istny sztos! Wszystkie wydarzenia nagle nabierają ogromnego pędu, były nagłe zwroty akcji, przez które nie wiedziałam już co jest prawdą, a co kłamstwem. No po prostu nie potrafiłam wypuścić książki z ręki! Kiedy obstawiałam zakończenie książki, spodziewałam się czegoś całkiem innego. Dostałam coś o wiele, wiele lepszego niż chciałam i wow te zakończenie jest takie dobre, że po przeczytaniu siedziałam wbita w fotel i nie wiedziałam co mam o tym myśleć. Był to naprawdę świetny thriller.
Moja ocena to 9/10




4 komentarze:

  1. Uwielbiam thrillery i mam nadzieję, że nie zawiodę się sięgając po tę książkę! :)
    Buziaki, angeliandbooks.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie ciągnie mnie do tego thrillera. Lubię ten gatunek, a Kobieta w oknie zbiera same dobre opinie.
    pozdrawiam
    polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Opinie na temat tej książki zachęcają do jej przeczytania. ;D
    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze tą książkę należy dopisać na listę kiedyś przeczytam.

    OdpowiedzUsuń

To nie jest, do diabła, love story- Recenzja #146

"To nie jest, do diabła, love story" Tom 1 Autor: Julia Biel Wydawnictwo: Media Rodzina Ilość stron: 375 Data wydania:...